diumenge, 15 de juny del 2008

Concert Extremoduro a Reus!

Ahir concert fantàstic d'Extremoduro a Reus! Al Pavelló Olímpic a les 22:00h.

Va començar a les 20:10h quan van obrir portes. Nosaltres estàvem davant de tot ja que ens vam poder colar gràcies a uns que havien estat fent cua des de les 17h de la tarda... Així que obrem anem fins a la primera fila i ens quedem allà veient com anava arribant la gent. Abans d'entrar, però, vam anar a comprar un parell d'entrepans i una ampolla d'aigua per si a dintre en tinguéssim ganes. Com a curiositat a l'entrada no et deixen entrar taps de botelles. Aigua sí, amb ampolles petites, però sense tap, suposo per por a que no la tiris, però a dintre del pavelló les venien amb tap...
Arribem a dintre i ja comença a fer calor, i si no es per tota la gent que hi havia (5.000) era perquè tothom fumava com un addicte. Ja a dintre tornem a comprar dues botelles més d'aigua per si de cas i les deixem a la bossa. Esperem i es fa pesat, però a les 21:15h comença a toca un jove i novell grup que es deia Memoria de Pez. No ho fan malament i és per entretenir, tot i això recalcar que deuen tenir molt bons padrins per poder estar a la gira junt amb Extremoduro, al menys a Catalunya. El grup no ho fa malament però no és res de l'altre món. Al finalitzar demano com un possès una pua, a veure si me la podien donar però ningú em sentia, fins que al final el cantant es gira i em diu després, i jo pensant si segur... Però al cap d'una estona ve i en tira 5 o 6, de les quals dues van davant de la balla i jo cridant al segurata, que amb cara inexpressiva em mirava com si no fes cap moviment, fins que em va veure els senyals que feia per ensenyar-li la pua que havia caigut al terra i al final me la va donar. Sí! Era la pua d'Extremoduro, i tot i que ja me'n van enviar dues fa temps, aquesta era blava i no la tenia!


Després fan una mitja part d'uns 20 min. on aprofitem per a sopar el que havíem comprat abans. Ja començava i ja estava ple de segurates amb cara de pocs amics per intimidar, però tot i això bona gent. Comença el concert i son més de dues hores de festa sense parar, cançons antigues i modernes, que no havia sentit mai i que me les sabia. Impressionant, quin concert! Els guàrdies repartint gratuïtament aigua, això sí, sense tap, però bé, és d'agrair. Molta gent anava passadíssima de merda, però bé, estan a tot arreu. Extremo, no paraven, cançons i cançons seguides i directíssimes. Això sí, amb una pausa de 15 min. o així per a fer-se la seva ralleta per aguantar una hora més, a la meitat del concert. També van cantar una de les noves cançons, el vídeo de la qual ja està penjat al Youtube. L'escenari era potser de menys nivell que el de Fito y los Fitipaldis, ja que no tenien pantalles ni gent gravant el concert, fet que em va sorprendre, però igualment així un nivell impressionant. Al final van llençar la baqueta, que no vaig poder aconseguir, i d'altres pues que en vam poder agafar dues més, que també eren seves, però ja no estaven gravades, una era negra i l'altre lila, llàstima perquè la meva novia també en volia una i no la vam poder aconseguir.
L'entrada em va sortir gratuïta ja que era una invitació i vaig poder veure un concert que em costarà molt d'oblidar. A més de tenir la pua i l'experiència de veure un grup com Extremoduro en directe.
PD: Vaig fer alguna fotografia amb el mòbil, però la qualitat deixa molt que desitjar i no es veu casi res. Quan trobi fotografies bones ja les posaré, com si pengen vídeos al Youtube.