dimarts, 5 d’agost del 2008

Ja cançat de Telefónica...

Porto des de dijous a la tarda sense Internet, potser no són masses 4 dies però l'espera s'ha fet molt avorrida. Us explico la meva història perquè no us enganyin igual o que no tingueu el mateix problema.

Dijous ens diuen que gratuïtament durant tres mesos podem canviar de 3 a 10 MB de velocitat de l'ADSL i que posteriorment si no ho volem no passa res i tornarem als 3 MB, sinó pagant "sols" 5 euros més a la factura la nostra velocitat serà de 10 MB. Molt bé, decidim provar-ho. El mateix dia ens quedem sense línia, però com que ja era vespre i tampoc estàvem a casa no li vam donar més voltes. L'andemà tampoc arriba conecció i decidim trucar a veure què passa, i ens diuen que han canviat la línia però necessitem un router nou per poder funcionar que ja ho han dit i avui vindra algú aliè a la companyia i que ja no és problema seu, ja que qui ho porta són uns altres. Molt bé, truquem a l'altre companyia i ens diuen que hi ha hagut un error en la demanda i que no l'han pogut portar i fins dilluns no podran portar-lo. Ja començava a estar fart.

Durant tot el cap de setmana com podeu entendre, res de conecció. Arriba dilluns, i no és fins la tarda que envès de pujar a instal·lar-ho, ho hem d'anar a buscar al poble on una furgoneta ens donarà el nou router. Quan arribem a casa sorpresa! El nou router és "Monopuerto" i jo en necessito com a mínim 2 ja que tinc que conectar dos ordinadors... però bé l'instal·lo i res, ni un ni l'altre, la línia no funciona. Decideixo abans de cagar-me amb tot trucar al servei tècnic, al 1004 i al 902 357 022, (fins hi tot se m'han quedat gravats els números a la memòria dels cops que'ls he trucat!) i els que responen són incults, molt educats sí, però ningú pot solucionar res, trucades de més de 10 minuts on l'únic que saben fer és treure's els problemes del damunt i passar-te a un nou corresponsal, i aquest a un altre, i sinó et treuen el contestador de "En estos momentos no podemos atenderle" i es queden tant amples. 5 o 6 trucades, cap d'elles que em resolgui res i cap d'elles de menys de 5 minuts, i em quedo sense cap resposta, amb únicament, i perquè callés, que ja havien enviat un "parte", i si tornava a trucar, un contestador ja em tornava a dir que sí, que ja estaven traballant amb el problema...

Router que no necessito i sense conecció... Fins avui dimarts que a les 10 del matí m'han trucat dient que venien. El tècnic tampoc tenia línia... (Almenys no és problema meu!!!) Diu que el més provable era que els pròpis de Telefònica l'únic que havien fet havia estat tramitar els canvis a l'ordinador, però no manualment a la centraleta... (Te collons...) i que ara hi aniria per modificar-ho. A les 11 i mitja ja tornava a tenir línia però amb un aditiu, al meu router només podia conectar un sol ordinador pel que en necessitava un de nou que l'he hagut de pagar a 50'90€. La broma dels tres mesos de prova m'han sortit cars...

No em queixo d'això, em queixo del tracte rebut, de l'autèntica passivitat que mostren i del poc que els hi arriba a preocupar els problemes dels seus clients.
Perquè se que la resta de companyies fan el mateix... perquè no puc solucionar res, però tinc molta impotència i ràbia al cos, davant d'aquesta gent que sols els importa guanyar diners i res de les prestacions que han de donar pel seu servei per ajudar als clients...

1 comentari:

Don Vito Corleone ha dit...

Cuuuullons...per aixo n et veia conectat per xerrar xDDD
vaja stafa...ja ho deia jo...lo millor era Terra.es pro ara s'ha unit amb Telefonica i va com el cul...aixo de trucar es lo pitjor...en fi, amb aquestes empreses van del mateix pal i ja se sap quan passa un problema com aquest....
per cert...conexio, va amb cc? no ho savia...conecció. Políticament correcte.

Dissabte baixes al reus-nastic? :O :D avere si et conectes.