dissabte, 24 de maig del 2008

Col·lecció de Pues: www.puesweb.ppcc.cat

Us presento una de les meves webs, la de la meva Col·lecció de Pues.
Ja fa un temps que vaig començar la col·lecció, un any més o menys, ara ja tinc en més de 50 tot i que m'han costat molt d'aconseguir-les.
A la web encara me'n falten per posar, però ja les aniré acabant de pujar a poc a poc. De moment, la web no té gaire èxit, però aquí està per a qui la vulgui veure i amb ella les pues que tinc.

www.puesweb.ppcc.cat


Aquí la teniu, veureu que tinc grups tant importants com Barricada, Boikot, Obrint Pas, Skatalites, The Pepper Pots, Betagarri, Banda Bassotti, Revolta 21, S.A., o de cantautors com en Cesk Freixas o en Pau Alabajos.

Darrera de totes aquestes pues hi ha una història, un record que m'han anat deixant, i unes grans ganes de seguir aconseguint-ne més. M'encanta tenir-les, col·leccionar-les o poder agrair a qui me les aconsegueixi, que ho he d'agrair molt a una persona que me n'ha aconseguir moltes. Espero poder-ne anar agafant una a cada concert que pugui anar, ja que ho trobo molt gratificant.

Dir també que tothom que en tingui alguna pot col·laborar amb la col·lecció i la pot enviar contactant amb mi per donar-li la meva adreça. Estaré molt agrait. Ajuda'ns a tenir la col·lecció més gran de totes!