dimecres, 14 de maig del 2008

Període de descans

Per fi, després de molt de temps, ja he acabat els exàmens, en quin descans me quedat... Ara ja tinc temps per fer tot el que he de fer, que són prou coses. També ara podré actualitzar el bloc que ja feia masses dies que no posava res a falta de temps.
Ara ja només queda la propedèutica per la selectivitat dues setmanes abans i les PAU. I després el fet que espero des de fa temps, l'examen de cotxe, tant el teòric (que em fa més por) com el pràctic.
Doncs res, a dir que els exàmens m'han anat prou bé, potser millor del que esperava menys castellà que tela examen... i física, doncs espero aprovar, que no em preocupa tant.
El treball de recerca? Ara em toca arreglar-lo de nou!!! Argg, quin pal! El volen presentar a un concurs de Treballs de Recerca de Catalunya, però el primer que ens van dir va ser que no ens féssim il·lusions... Però ara tornat-el a llegir tot i arregla-ho. A més els tràmits per presentar-los són poc pesats... buff. El premi? uns 700€ més suport periodístic (això interessa haha) i uns 2000€ en llibres per l'escola, segons la professora. Tot i que m'agradaria ho veig molt complicat.
Avui dia força estressant i cansat. Però ja està, demà ja podré dormir.

Doncs res, després de tot aquest rotllo que he escrit ja sols em queda seguir amb algunes actualitzacions que tinc pendents.